מהם המאכלים הנלחמים בסרטן? 7 מזונות למניעת סרטן



Resultado de imagen de manzana
מזונות הנלחמים בסרטן
2. תפוחים
רכיבי תפוחים: קוורצטין, פלבנואידים אחרים, קטצ’ינים, אנתוציאנינים וטריגליצרידים. לתרכובות אלו יש השפעות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון.
אפקט אנטי סרטני: תפוח מספק לפחות 10% מהכמות היומית המומלצת של ויטמין C וסיבים תזונתיים. ויטמין C הוא נוגד חמצון, עשיר בסיבים שיכולים להגביר את שובע ולעזור לשלוט במשקל. החלק העיקרי של סיבי התפוחים, הפקטין, משפיע על הגנת המעיים. על פי מחקרים, אכילת תפוחים יותר יכולה להפחית את הסיכון לסרטן, במיוחד סרטן הריאות, המעי הגס ושד.
כמה לאכול: אכלו כמה שיותר תפוחים קלופים.
Resultado de imagen de cafe 3. קפה
מרכיבי הקפה: קפאין וחומצה כלורוגנית פנולית, ליגנים ו- N-methylbutyridine (NMB), המיוצרים על ידי צלייה, יכולים להגביר את ההשפעה נוגדת החמצון. (NMB) עשוי להגביר את ההשפעה של נוגדי חמצון.
השפעה על מניעת סרטן: קפאין יכול להאיץ את מעבר החומרים המסרטנים דרך מערכת העיכול ולהפחית את שכיחות סרטן המעי הגס; חומצה כלורוגנית יכולה לווסת את צמיחת התאים, להפחית דלקות ולחסום חומרים מסרטנים; ליגנים יכולים לקדם את ההרס העצמי של תאים חריגים ויכולים להפחית את צמיחתם של תאים סרטניים. על פי מחקרים, קפה יכול להפחית את הסיכון לחלות בסוגי סרטן רבים, כולל סרטן הכבד, סרטן הפה, סרטן הגרון, סרטן הגרון, סרטן העור וסרטן הרחם.
כמה קפה לשתות: 1 כוס קפה שחור ביום.
אופן השתייה: בסין צריכת הקפאין המומלצת לא תעלה על 300 מ”ל ליום, רק צריך להוסיף קפה שחור קלוי וחלב דל שומן.