אישה גסה גרמה לו לעשות זאת






The Words Were Out
כולם מבינים כיצד טיולים יכולים לפעמים להיות מלחיצים במקצת. זהו נסיון עצום הדורש יותר מדי זמן ומאמץ, החל מהזמנת טיסות ועד לאריזה ואריזה. אבל כשמישהו יוצא לחופשה כדי לפנק את עצמו, זה הופך להרפתקה מעניינת. זה יכול להיות חדש לגמרי ומרגש שיש מקום יפה להירגע בו ולגלות מקומות חדשים. אמיט ציפה לזה. הוא פשוט לא ידע שיהיה לו קשה להגיע ליעד.
מילים אינן מועילות
לאמית לא היה מושג שמישהו יהרוס לו הכל בזמן שהוא להוט לטייל. המילים החליקו משפתיו לפני שהצליח לשלוט בעצמו. במשך זמן מה האישה הטרידה אותו והוא היה עייף. היא הוכה כמו המון לבנים מהמילים שאמרה, וגרמו לה לנסיגה ונראית זועמת. אבל היכן הוא מעז להתנהג כך? הוא פשוט אמר מה שכולם חושבים. כולם סביבם התחילו לאט לאט למחוא כפיים. איך יכול היה להסלים את המצב הזה כל כך מהר?




The Airport
שדה תעופה
אם אי פעם הייתם בשדה תעופה וטסתם לפחות פעם אחת בחייכם, אתם בוודאי מבינים עד כמה כל החוויה יכולה להיות מלחיצה. אין זה מפתיע שאנשים מתוסכלים בקלות מטיסות מעוכבות, תורים ארוכים ומטען אבוד. אולם אמיט לא רצה לתת לשום דבר לקלקל את מצב רוחו באותו יום. כבר כמה חודשים שהוא חסך לטיול הזה ואף החליט לרכוש כרטיס ממדרגה ראשונה כמתנת יום הולדת. אבל מה שאמיט לא ידע הוא שיומו עומד להיחרב על ידי אישה.